جمله های معنی دار

سوسا تم

مترسک: من مغز ندارم، تو سرم پر از پوشاله !

 



دوروتی : اگه مغز نداری پس چه جوری حرف میزنی ؟

 



مترسک : نمیدونم...

 


ولی خیلی از آدمها هم هستن که بدون مغز

 


یه عالمه حرف میزنن ...!

 



فرانک بائوم

 

 

 

 

 

آنهایی که ما را از دوستی با جنس مخالف ، با آتش جهنم می هراسانند ،

 

نمازشان را به امید همخوابی با حوریان بهشت می خوانند

 


احمد شاملو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایـــــــــا

 


دلگیر نـشـو از من

 


ولــی

 


تـــه نامـــردیـــه دنیـــــــــات !

 

 

 

 

 

 

 

 

فامیل دور:

 


اینایی که میگن پول خوشبختی نمیاره.

 


آقا بیاید و منو بدبخت کنید.

 


اینقدر بهم پول بدید تا به خاک سیاه بشینم.

 


نامردم اگه اعتراضی کنم...........!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفت من مادرت هستم که بهشت در دستان من بود...

 



گفتم پس چرا الان زیر پای توست ؟

 



گفت آن را زمین گذاشتم تا تو را در آغوش بگیرم

 



به سلامتی همه مادرا

 

 

 

 

 



 

 

 

خوشا به حالشان فارغ از درد وغم دنیا .........

 

 

 

 

 

 

 

سگی نزد شیر آمد گفت:

 


بامن کشتی بگیر!

شیر سر باز زد..

 


سگ گفت:نزد تمام سگان خواهم گفت

 


شیر از مقابله با من می هراسد!!

شیر گفت:

 


سرزنش سگان را خوشتر دارم از اینکه شیران مرا شماتت کنند

 


که با سگی کشتی گرفته ام ..

 

 

 

 

 

 

 

 

شاید بیاید ...

 

 

 

هیچ وقت نمیاد ...

 

 

 

اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیاد ...

 

 

 

ارسالی از دوست عزیز رها

 

 

 

 

 

 

 

 

 ﺍﮔﺮﻗﺼﺪ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﺮﺍﻫﻢ ﺑﺒﺮ ﺑﻪ ﺑﯿﮑﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺫﻫﻨﺖ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساعت چهار صبح است



من شام می خورم ،



و پدرم صبحانه...!



عجب فاصله ای است میان دو نسل...

 

 

 

 

 

خوش باش



خیام اگر ز باده مستی خوش باش


با ماهرخی اگر نشستی خوش باش



چون عاقبت کار جهان نیستی است


انگار که نیستی چو هستی خوش باش



خیام

 

 

 

 

 

 

همـچـون ساعـت شنی شــده ام



کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد



و الـتـمـاس مـیـکــنــد



یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد



مــن هــم …



نه …! !



لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !



بــگـذاریــد تــمام شــوم …

 

 

 

 

 

 

 

کمی بر من بتاب …


روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ میزند !

 

 

 

 

 

 

مرگ شیرین ِ من در آغوش توست . . .



وقتی می گویــی دوستــم داری،



گلوله بارانم میــکنــی  . . .

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یاشار
ساعت15:24---17 اسفند 1392

پاسخ:ممنون که اومدی


پگاه
ساعت20:43---16 اسفند 1392
وب خوشملی داری آق حمید
پاسخ:ممنون


راحی
ساعت18:24---14 اسفند 1392
ایووووووووول
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جملات زیبا و احساسی ، ،

تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1392 | 22:17 | نویسنده : حمید سلیمانی |